Kundesenter


Varen er på lager.
Varen er bestilt fra leverandør og leveringsdato er bekreftet.
Varen er bestilt fra leverandør, men leveringsdato er ikke bekreftet.
Varen må bestilles fra leverandør.
Varen befinner seg på fjernlager.
Varen er bestilt fra leverandør, men leveringsdato er ikke bekreftet.
Varene bestilles fra vår leverandørs lager.
Ubekreftet - Ta kontakt med kundesenter for nærmere informasjon.

Kontakt LVD for å få oppgitt et reklamsjonsnummer. Dette må gjøres før varen sendes til oss.

For å lette prosessen, fyll ut søknaden så nøyaktig som mulig.

Felter med * skal fylles ut.
I feltene; skadens feil, årsak og utbedring, vær nøyaktig, dette gjør håndteringen av saken raskere.

Dokumentasjon som bilder, fakturaer og ev. kvitteringer på årlig service legges ved søknaden (produkter eldre enn 12 mnd).
Ved reklamasjon på elektroniske deler skal alltid diagnosefilen legges ved Dette gjelder og produkter som tilhører produktgruppen elektronikk og kabler.

Varer som blir sendt inn uten riktig dokument blir returnert for avsenders regning.

Ved spørsmål ta kontakt med LVD.