Kundesenter


Varen er på lager.
Varen er bestilt fra leverandør og leveringsdato er bekreftet.
Varen er bestilt fra leverandør, men leveringsdato er ikke bekreftet.
Varen må bestilles fra leverandør.
Varen befinner seg på fjernlager.
Varen er bestilt fra leverandør, men leveringsdato er ikke bekreftet.
Varene bestilles fra vår leverandørs lager.
Ubekreftet - Ta kontakt med kundesenter for nærmere informasjon.

SØK REKLAMASJON PÅ PRODUKTER

 

 

Dersom du ønsker å reklamere på en vare, ber vi deg fylle ut reklamasjonsskjemaet du finner via lenken nedenfor. Skjemaet må legges ved varene du returnerer, slik at vi kan behandle saken raskt og effektivt. Dere trenger også et returskjema for delen som dere sender inn, dette kan dere ordne selv i kundesenter hvis dere har innlogging. Hvis ikke dere har innlogging så ber vi dere at ta kontakt med oss. 

Vi behandler reklamasjoner i henhold til gjeldende regler, og gjør vårt beste for å finne en god løsning for deg.

SØK REKLAMASJON PÅ PRODUKTER

LVD REKLAMASJON

LVD REKLAMASJON
BÄR CARGOLIFT REKLAMASJON

BÄR CARGOLIFT REKLAMASJON